Fejléc

Fejléc

2011. július 18., hétfő

Californian Girls

Californian Girls

Hey People!
Ez itt nem más mint a mi közös blogunk!A törtnétetet ketten írjuk,barátnőm Lara (Calyn szemszögét) és én Adele(Natalie szemszögét).A történet Californiában játszódik.Igazi tini drámákkal és paranormális dolgokkal fűszerezve.Reméljük tetszeni fog nektek!
Imádunk Titeket L&A;)

Első Bejegyzés (Vasárnap 20:02) Bejegyezte:Calyn

Szóval ez lenne az els
ő blog bejegyzésem!Sziasztok a nevem Calyn Whatmen.
És most itt vagyunk  California közepén ahova csak álmaimba tudtam volna eljutni. De most a család miatt vagyunk itt. Mindent a hátam mögött kellett hagyni : barátokat , iskolát , a legjobb hétvégéket  és persze Cookie –t a kutyámat . Anyám oldalán sétálunk a nagyi háza felé.
Apa szerint a nagyi is azért költözött ide mert azt hitte jobb lesz de mivel a papa meghalt  most a betegsége ideén nekünk kell ápolgatni.
Apám George ,anyum Charlotte ,n
ővérem Rachel(20), bátyám Bryan (18), húgom Dana(15) és én Calyn(17)  nagyi 2 emeletes házába költözünk hogy új életet kezdejünk.Mi a Whatman család.
- De anya- nyafogtam megint neki.
- nincsen semmi de.hát itt vagyunk innen nincsen vissza út. majd nyáron haza megyünk nyaralni
-chh-nyögtem ki ezt az egyszót.
-kislányom kicsit van csak nagy szád,de ezen itt változtatunk.
- nagyi .sikitotta a hugom
-Dana kincsem-ölelte magához a nagyi
-sziasztok  örülök hogy megérkezetetek .
-jol vagy nagyi ?-felvettem az eröltetett mosolyomat
-kicsim miért  ne lennék,
mert akkor nem kellett volna idejönöm-mondtam magamba
tovább mentem .
ledobtam a táskámat a napaliba. az volt a jó ebben a házban hogy az egész alsó tér nyitva volt
egy szoba és egy fürdő lent.
a konyha hatalmas ..mindig is elgondolkodtam  minek neki ennyi.
-hol lezsnek a szobák? néztem vissza a hátam mögé.
-fenn az emeleten.
-jól van enyém melyik?
-bal oldalon az első ajtó.
-jól van sziasztok.
felkaptam a táskám ls az emeletre rohantam  hogy elzárkozzak az elkvetkező jövőm elöl.
Következő blogbejezésem a holnap esti órákba várható .bemutattom neketek az első napomat az iskolába

(Vasárnap 21:34) Bejegyezte: Natalie Challenge

Hellótok Drágáim!
Este fél tíz múlt és ez a hétvégém ugyanolyan „átlagos” volt mint a többi.
A szombatot az egyik Los Angelesi haveromnál tartott buliban töltöttem(ugyanis  én a város legtöbb partyában hivatalos voltam)A mai napot pedig az álítólagos családommal töltöttem ha lehet ezt annak nevezni.

-Natalie! Gyere már!El fogunk késni!- kiabálta fel a nimfomániás nevelőanyám Nicole akit a világon a legjobban utálok!
-Mindjárt megyek!Nem igaz hogy nem tudsz várni!Mégsem nézhetek úgy ki mint te ha színházba megyünk!-mondtam és magamban elnevettem magam mikor elképzeltem milyen arcot vág és közben próbáltam felhúzni a hátamon a szűk fekete/fehér csipke ruhám zipzárját,majd belebújtattam lábaimat egy vörös 13cm magassarkú szandálba .
California leggazdagabb részében lakunk!Apám szinte folyton üzleti úton van  így vele nem sokat találkozok.Nevelő anyám 10 éve él velünk.Ponosabban 2 hónapra anyám halála után költözött ide.Szóval apám vagy ilyen gyorsan talált magának barátnőt és lett túl a gyászon vagy a nő még anyám közben is megvolt!Hm.. hát én az utóbbira tippelek,ezért is utáltam a nőt annyira.Anyám éppen a Worl Trade Center tetején volt 2001.szeptember 11-én hogy egy üzletemberrel beszéljen az új ruháiról.Ugyanis ő híres divattervező volt.Mikor egy repülő a felhőkarcolónak ment.
-Látod milyen szemtelen!Csak tudnám miért utál ennyire!-nyafota Nicola apámnak.
-Drágám!Hisz nem utál csak pont a kamasz korszakát éli.
-Régen sokkal aranyosabb volt!Tudod James, Isten azért adta az első 13 évet hogy megszeressük a gyereket mielőtt átlép a kamasz korba és megutáljuk-mondta Nicole nevetve a hülye kis viccén és kirúzsozta száját élénk piros színnel.
-Mert régen még nem fogtam fel hogy ki is vagy te,azért voltam aranyosabb!-mondtam csúfosan miközben a gyönyörű márvány lépcsőnkről sétáltam le amit kovácsoltvas korlát keretezett.
-Natalie!Fogd vissza magad!-mondta apám de látszólag már untatta őt állandó vitánk így  már csak reflexből szólt rám.Hihetetlen soha nem az én  pártomat fogja!
Erre csak a szememet forgattam és elindultam előre majd beültem a fekete Lexusomba.
-Te nem velünk jössz?
-Nem apa!Bocsi..nekem még előte be kell ugranom Adam-hez.-mondtam és a derékig érő fekete hajamat (amit nem rég festettem át vörösről) pedig kibontottam a szoros konytból amit Baliey a bejárőnőnk csinált még reggel.Így az hullámosan omlott a hátamra.Régen Baliey volt a dadám így nagyon kedveltem őt.
-Ő nem jön?
-De!Azért megyek érte!
-A mi időnkben a férfi jött a nőért.
-Az lehet apa,de Adammel így beszéltük meg ,mert neki szervízben van a kocsija.
-Akkor szólhatot volna Fritcz-nek hogy jöjjön értetetek.
-De mi együtt akarunk menni,nem a futárjával!
-Hát legyen!De ne késsetek!
- Oké!Szia!-mondtam majd inítottam a kocsit és elindultam a pasimhoz.


 Ennyi lenne mára!Holnap jövök addig is is ölel és csókol titeket
Natalie ;) xo







           


2 megjegyzés:

  1. Sziasztok!

    Eddig nagyon tetszik mindkét lány szemszöge!:) És mindkét lány viselkedése nagyon bejön!:D

    Kíváncsian várom a kövi fejit!:)

    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Sziaa:)
    Köszönjük!Reméljük a továbbiakban is tetszeni fog és ígérjük hogy lesz ez még izgalmas is! :) de hát minden vihar előtt csend van..nemde?!:D
    Mér kész is van a kövi szóval ha kapunk még egy- két komit akkor jön!
    Puszii Adele&Lara

    VálaszTörlés